LandscapeGarden

گروه معماری آرسس طراحی و اجرا زیباترین محوطه برای ویلا و باغ شما

LandscapeGarden

گروه معماری آرسس طراحی و اجرا زیباترین محوطه برای ویلا و باغ شما

خدمات گروه معماری آرسس
ساخت صفر تا صد ویلا به صورت سفارشی
طراحی و اجرا محوطه باغ و ویلا
ساخت آبنما ،آبشار،استخر،آلاچیق
برکه ،سنگ لاشه
09127927904
09300145131

طراحی باغ

دوشنبه, ۴ فروردين ۱۳۹۹، ۰۳:۳۵ ق.ظ

طراحی باغ

طراحی باغ

طراحی یک باغ توسط اصول ساده ای انجام می شود که پس از قرن ها مشاهده طبیعت به دست آمده است و قرن ها مورد استفاده قرار گرفته است. هدف نه تنها ایجاد یک اثر انسانی تا حد امکان با طبیعت بلکه ایجاد شرایطی است که به شما امکان می دهد باغ ما شکوفا شود و ارتباط آن با ما آسان و لذت بخش باشد.

برخی از اصول اساسی برای پاسخ به آنچه واقعاً می خواهید وجود دارد و در آخر اینکه چگونه می توانید به آن پاسخ دهید.

-اولین کاری که باید انجام دهید این است که به یک واقعیت و به خصوص فضایی که باغ شما اشغال می کند ، حس کنید. اول واقعیت می آید. فضا باغ شما چقدر بزرگ است؟ صرف نظر از رویاهای شما ، واقعیت این است که شما فضای مربعی X دارید و باید بهترین کارهایی را که می کنید با آنها انجام دهید. باغ ملی را در حیاط خلوت خود برنامه ریزی نکنید که از 10 متر مربع تجاوز نکند. این متأسفانه متداولترین اشتباه است. کم کردن فضای یا حتی کمترین فضا.

- طرح شما احتمالاً ضرر بزرگی دارد مانند با ابعاد 20X100 کشیده شود. وحشت نکنید ، ضرر را به یک مزیت تبدیل کنید. این آسان است ، تا زمانی که تخیل وجود دارد !!

-اگر در این زندگی همه چیز را نمی دانید ، یک کتاب با باغ خریداری کنید. کتابهای مخصوص باغهای کوچک و متوسط ​​وجود دارد. خواهید فهمید که وقتی ایده های خوبی وجود دارد چه فرصت هایی را در اختیار دارید

- در آخر می توانید با یک طراح باغ حرفه ای مشورت کنید. مانند همه متخصصان ، به زودی مبلغ پرداختی وی نیز از بین می رود. شما از اشتباهات ، نگهداری گران و بی معنی جلوگیری خواهید کرد و یک باغ فوق العاده خواهید داشت. حتما از نمونه کار و لیست مشتری درخواست کنید. به یاد داشته باشید که هنگام پرداخت و زمانی که بدون قرارداد هستید پرداخت می کنید.
قبل از شروع طراحی باغ خود ، قراردادی را در مورد جزئیات کار و مواد خود امضا کنید. وقتی میگوییم تحلیلی ، منظور ما بسیار تحلیلی است.
- هزینه درختان به ارتفاع ، سن ، قطر و قطر تنه بستگی دارد. یک درخت بلند با یک تنه باریک و شاخ و برگ شاخ و برگ ، کمتر از درخت دیگر با شاخ و برگ انبوه و تنه ضخیم دارد.
- توصیف کنید که چه کارهایی انجام خواهد شد و دقیقا همان موارد و همچنین نتایج مورد انتظار (به طور عمده آن ها) را شرح دهید.
- مشخص کنید که کود باید هضم شود -
از سازنده بخواهید که 3 ماه مسئولیت کارگاه باغ را بر عهده بگیرد. تا آن زمان هر اشتباهی رخ داده است ، اما بهتر است حداقل یک سال تمام باغ را بگیرید. اگر کارگاه ندارد ، به هر حال ، به جای دیگری بروید.
- مشخص کنید که باغ تمیز و تمیز دریافت خواهید کرد. سنگ ها ، چوب ، گلدان های عظیم ، برای تمیز کردن باغ نیاز به مراقبت روزانه دارند.

 

منبع: http: //kipostexni.blogspot.gr

 
 
 
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۱/۰۴
sakht abnama

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی